Aktuality | ccShop.cz
Váš e-shop s kryptoměnami   Váš e-shop s kryptoměnami

ccShop.cz - aktuality

 

Vážení zákazníci,

za půl roku tvrdé práce se nám podařilo vybudovat na českém trhu zatím jedinečný e-shop s kryptoměnami se stovkami spokojených klientů. Úspěšný konec roku nám však zkazil útok hackera, který okradl některé naše zákazníky. Rádi bychom Vás otevřeně seznámili s touto nepříjemnou situací, ke které se stavíme čelem. Z vlastních prostředků budeme kompenzovat našim klientům všechny odcizené kryptoměny.

Co se přesně stalo?

ccShop.cz se stal v závěru prosince 2017 cílem hackerského útoku neznámého pachatele. Případ vyšetřuje Policie ČR. Hacker odcizil kryptoměny z některých klientských peněženek. Útok byl téměř okamžitě odhalen a podařilo se nám zabránit větším ztrátám. Postiženy byly jednotky procent našich klientů. Osobní údaje klientů nebyly dotčeny.

Je ccShop.cz bezpečný?

Rádi bychom Vás ujistili, že i přes nepříjemný incident, je náš e-shop velmi dobře zabezpečen. Jedeme dál a jsme silnější a odolnější. Ochrana e-shopu byla posílena a provoz je zachován v nezměněném režimu. Všechny nové objednávky odbavujeme standardním způsobem a v běžných lhůtách.

Budou vyplaceny všechny odcizené prostředky?

Ano. Majitel e-shopu se zavazuje vrátit na vlastní náklady všechny odcizené kryptoměny. Kompenzace odcizených prostředků již probíhá od začátku ledna. Řada dotčených klientů má své kryptoměny již zpět a na kompenzaci ostatních zákazníků intenzivně pracujeme.

Jak kompenzace probíhá?

Klientům přiřazujeme nové peněženky, ke kterým obdrží klíč. Případně nám klienti sdělí adresy svých peněženek. Do nich postupně převedeme zakoupené kryptoměny. Klíč k peněžence je ovšem až do doby, než do peněženky převedeme měnu, nefunkční. Převod zakoupených měn do nových peněženek zákazníků je totiž extrémně časově náročný. Na takovéto situace nemáme automatizovaný interní systém, každou transakci navíc musíme pečlivě ověřovat, proto provádíme velké množství manuálních úkonů.

Jak dlouho bude proces kompenzace trvat?

V současné době jsme rozšířili náš tým a aktualizovali harmonogram. Oproti původnímu plánu vzniklo z výše zmíněných důvodů bohužel zpoždění, které se snažíme napravit. Kompenzace odcizených prostředků bude probíhat během ledna, února a nejpozději ještě v březnu 2018.

V jaké hodnotě budou kryptoměny vráceny?

Klienti získají zpět svou nakoupenou kryptoměnu v původní objednané výši. Kompenzace tedy obsahuje i zhodnocení kryptoměny od období, kdy si ji zákazníci zakoupili.

Proč si někteří klienti stěžují na zpožděnou komunikaci?

Omlouváme se, ale realita byla taková, že jsme náhlý nával emailů a telefonátu nestíhali vyřídit. Není to z důvodu, že bychom se chtěli kontaktu se zákazníky vyhýbat nebo vyčkávat. Od začátku se věnujeme naplno komunikaci s klienty a zároveň procesu vracení kryptoměn. Pečlivě prověřujeme každý případ, což je velmi časově náročné. Prosíme proto dotčené klienty o pochopení a trpělivost. Posilujeme náš tým a náprava již probíhá.

Děláme maximum pro vyřešení situace v co nejkratším možném čase.

Prosíme Vás o spolupráci, důvěru a trpělivost. Klienty, kterým již byly odcizené prostředky vráceny, prosíme o podporu sdílením této skutečnosti v diskusi.

Děkujeme.

Tým ccShop.cz

 

 


Kryptoměny v našem e-shopu: