Slevový program

Dosáhněte na nejnižší ceny na trhu

Ověření, spolehliví a pravidelní zákazníci můžou v našem e-shopu získat ceny, jaké nelze získat v žádné směnárně na trhu.

Slevy je možno sčítat!

  1. Množstevní slevy
  2. Věrnostní slevy
  3. Top klienti a V.I.P.
  4. Doporučení

Jak slevu získat?

1. Množstevní slevy

Slevu lze získat dle velikosti objednávky. Při nákupu nad:

  • 10.000,- Kč -2%
  • 50.000,- Kč -3%
  • 100.000,- Kč -4%

pravidla >>

  • platí vždy jen jedna z množstevních slev (ta nejvyšší)
  • stačí objednat v ceně převyšující uvedené částky a sleva se automaticky objeví v objednávkovém formuláři (košíku) před odesláním objednávky
  • množstevní slevu lze získat až na druhou a další (zaplacenou) objednávku jednoho zákazníka
  • objednávky nad 50tis. Kč lze dle zákona provádět až po identifikaci - tyto slevy tudíž budou vždy kombinované se slevou "Ověřený zákazník" (protože tu získá automaticky každý identifikovaný zákazník) a sleva tak bude ještě o 2 vyšší!

2. Věrnostní slevy

Ověřený zákazník -2%

Slevu získá každý, kdo nám poskytne své dokumenty pro osobní identifikaci   pravidla >>

  • Nárok na slevu vzniká v okamžiku, kdy zákazníkovi schválíme předložené identifikační dokumenty. Pokyny ohledně toho, které dokumenty a jak předložit, jsou zákazníkům zasílány většinou automaticky.
  • Můžete si je však i sami vyžádat (e-mailem), abyste dosáhli na tuto slevu.
  • Slevu nelze získat na první objednávku

Spolehlivý zákazník -1%

Slevu získá každý, kdo včas platí své objednávky a neprobíhají tak storna.   pravidla >>

Každý zákazník, mezi jehož posledními 3 vyřízenými objednávkami není ani jedno storno (tj. vše včas zaplatil), a z jehož všech objednávek bylo bez storna realizováno celkově více než 75%, získává automaticky nárok na tuto slevu.

Pravidelný zákazník -2%

Slevu získá každý, kdo zrealizuje objednávku v každém kalendářním měsíci.   pravidla >>

Nárok na slevu se určuje k prvnímu dni každého kalendářního měsíce. Jestliže byla klientem uhrazena alespoň jedna objednávka v každém ze dvou po sobě jdoucích předchozích měsíců, vzniká nárok na tuto slevu - v opačném případě nárok zaniká. Tato sleva se nesčítá s následující slevou "Věrný zákazník", ale je jí nahrazena, pokud objednávek za uplynulý měsíc bylo více.

Věrný zákazník -3%

Slevu získá každý, kdo u nás zrealizuje více než jednu objednávku v každém kalendářním měsíci.   pravidla >>

Nárok na slevu se určuje k prvnímu dni každého kalendářního měsíce. Jestliže byla v každém ze dvou po sobě jdoucích předcházejících kalendářních měsíců klientem uhrazena více než jedna objednávka, vzniká nárok na tuto slevu - v opačném případě nárok zaniká. Tato sleva se nesčítá se slevou "Pravidelný zákazník", ale nahrazuje ji.

3. Top klienti a V.I.P.

Top klient -10%

Slevu získá každý, jehož celková hodnota všech zaplacených objednávek překročí 250.000,- Kč.

V.I.P. indiv.

Každý, jehož celková hodnota všech zaplacených objednávek překročí 500.000,- Kč, získá individuální ceník.

 

Jak "Top klienti", tak "V.I.P." získají kromě uvedené slevy navíc:

  • právo na přednostní odbavení
  • osobního asistenta, který poskytne poradenství v oblasti zacházení se zakoupenou kryptoměnou a jejího bezpečného uložení

pravidla >>

  • klient musí být ověřený, a to včetně dodatečných informací o původu a zdrojích investovaných prostředků - podklady pro doložení těchto informací obdrží automaticky e-mailem po překročení zákonné hranice
  • slevy "Top klient" a "V.I.P." nelze kombinovat s žádnými dalšími slevami

4. Doporučení

Doporučení -5%

5% z ceny první objednávky nového klienta získá každý náš zákazník, který nám nového klienta přivede přes příslušný odkaz.   pravidla >>

  • stačí použít odkaz, který naleznete v patičce většiny našich e-mailů (např. mail s potvrzením objednávky).
  • tento odkaz rozdejte svým přátelům a známým. Když pak přijdou do našeho e-shopu přes kliknutí na tento odkaz, objednají si a objednávku i zaplatí, získáte automaticky 5% z ceny jejich první objednávky
  • takto získaná částka Vám bude automaticky odečtena z ceny Vaší příští objednávky
  • jiný způsob vyplacení odměny za přivedeného zákazníka než sleva z dalších objednávek není přípustný (např. požadavek na přímé vyplacení odměny na účet)
  • je-li odměna vyšší než cena následující objednávky, lze odměnu čerpat na víckrát (je uplatňována, dokud není vyčerpána celá)
  • nárok na nevyčerpanou odměnu zaniká po marném uplynutí 1 roku od jejího získání

 


Jak slevu získat?

Stačí splnit podmínky uvedené u jednotlivých slev. Sleva se pak automaticky při nákupu uplatní, aniž byste museli cokoli navíc dělat. Pokud v objednávkovém formuláři (košík) vyplníte svůj identifikátor zákazníka (příslušné políčko se objeví po zaškrtnutí "Uplatnit slevu"), uvidíte přesnou výši slev rovnou, ještě před objednáním. Pokud identifikátor nevyplníte, o slevu nepřijdete, ale její výši se dozvíte až z potvrzovacího e-mailu (dejte si pouze pozor, abyste objednávali ze správné mailové adresy).

 

Proč tolik různých slev? Nebylo by jednodušší zlevnit vše "plošně"?

Nebylo. Přístup k zákazníkům musíme z mnoha důvodů diverzifikovat
více >>

U jednotlivých zákazníků se totiž značně liší:

  • míra našeho rizika (např. že nezaplatí, nebo že jde o podvodníka a budeme mít pak problémy s bankou či s Policií)
  • množství extra nákladů (transakční poplatky, čas strávený převáděním měn zpět z nezaplacených peněženek apod.)

Abychom za tyto mimořádné výdaje a problematické klienty "netrestali" i ostatní, musíme účtovat poctivým a prověřeným klientům jiné ceny než klientům, které ještě neznáme nebo známe málo. Poctivým klientům tak můžeme nabídnout nižší ceny jako důkaz toho, že si jich velmi vážíme.

 

Poznámky a podrobnější pravidla

více >>

  • Výše uváděná procenta jednotlivých slev se počítají vždy v košíku z korunové hodnoty aktuální objednávky
  • Hodnota minulých objednávek pro získání množstevních a věrnostních slev se počítá v Kč ke dni jednotlivých objednávek - tj. z jejich nominální ceny.
  • Jednotlivé slevy LZE kombinovat, kromě těch, u kterých je to výslovně zakázáno.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo v individuálních případech odmítnout poskytnutí slevy bez udání důvodu, a to zejména pro případ podezření z porušování pravidel (např. zakládání nových mailových adres za účelem získání slev apod.), nebo podezření z porušování obchodních podmínek či zákonů ČR.